Profil użytkowniczki Juuziia
Ostatnio aktywna:
2 godziny i 24 minut temu
Dołączyłam:
9 Stycznia 2018r. 16:02
Urodziłam się:
Grudzień 0000
Mieszkam w:

Poziom: 13

996 / 1625
Lista anime - ostatnie zmiany
Ao no Exorcist
Obejrzałam 13 z 25 odcinków
Mirai Nikki TV
Obejrzałam 15 z 26 odcinków
Himouto! Umaru-chan
Obejrzałam to anime
Kyoukai no Kanata
Obejrzałam to anime
Ao Haru Ride
Obejrzałam to anime
Ohayo! ^y^
Sake i pierniczki są tu mile widziane :>


Ulubione animu

Wiadomość -^-
Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
Rickamii 13 godzin i 33 minut temu
//pojawia się w salonie i rozgląda
Jest tu ktoś?
0
Juuziia 12 godzin i 45 minut temu
yo tu~
//idzie do kuchni
coś do picia?
0
KyoTishi Chan Wczoraj o 17:05
//pacza się
//zostawia pierniczki
// zostawia jeszcze liścik z napisem :''Dla Juzii''
//znika gdzieś w tłumie
0
Juuziia Wczoraj o 17:12
arigatou!~
//macha w stronę tłumu
0
Sunshinee 19 Stycznia 2018r. 21:08
//puka do drzwi
0
Juuziia 19 Stycznia 2018r. 21:09
//ignoruje
0
Sunshinee 19 Stycznia 2018r. 21:11
//znowu puka
0
Juuziia 19 Stycznia 2018r. 21:14
Otwarte...
//odwraca wzrok
0
Sunshinee Wczoraj o 10:59
//wchodzi do środka
Coś nie tak? ;//
0
Juuziia Wczoraj o 13:11
nie, życie lol
chce już ferie :p
0
Sunshinee Wczoraj o 17:14
przypomniało mi się jak myślałam że już w poniedziałek ferie ;__,
0
Juuziia Wczoraj o 17:15
czemumieszkamynaśląskuaniewWarszawie?!
0
Ola_Unish 18 Stycznia 2018r. 17:30
*zakrada się*
*zostawia wszelkiego rodzaju jedzenie i picie*
*znika w czarnym błysku*
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 17:52
//macha
//mruży oczy
dzięki, noi znikła -_-
//bierze jedzonko
0
Coramon 18 Stycznia 2018r. 17:24
//dziwi się
//tyka
kolejna pierniczkowa dziewczynka!!~
//tula
//uśmiecha się
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 17:25
Wi-witam!~
//daje się tulić
//śmieje się
Na to wygląda ^y^
0
Coramon 18 Stycznia 2018r. 17:27
//puszcza
//kładzie pierniczki na stole
//macha
//znika
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 17:28
//macha
Dzięki~
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 16:35
//wbija do jej domu kominem
//siada na kanapie
Chcesz sake...?
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 16:37
//wchodzi do pokoju
//z dwoma sake w ręcę
oglądam "mirai niki" lol
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 19:17
nareszcieheh
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 19:19
cicho obejrzałam tylko 2 odc
w nocy będę oglądać :p
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 19:20
mhm dalej mi nie przyszło z kim mamy lekcje ;//
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 19:22
poco? lol nie idźmy jutro do szkoły
bez sezsu :// ja nie idę pyf
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 19:59
Mamy z B ;---;
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 19:59
super więc na pewno nie ide
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:00
to ja ;)
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:00
a czm mi inie odpisujez?!
nande? :( xd
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:00
Odpisuje! CAAAAAŁY DZIIEEEEEŃ
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:01
Taaa!
ktoś cie ZNOWU w piwnicy trzyma?
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:05
cały dzień siedzę w pokoju nie ptrząc przez okno pyf
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:05
poco napisałaś baka w spoilerze?
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:06
nauczyłaś się teraz
przestań to wkurzające
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:06
:(
//patrzy w podłoge
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:07
i co teraz zmienisz profil w sensie edytujesz?
//brech
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:08
nowy aczigment
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:08
niee krew mi leci xd
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:09
czm?
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:09
cały profil mi zawalisz!
a miałam tak ładnie ułożone
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:10
haha nie pamiętam
ale ja jestem zła
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:10
w sensie komentarze geniuszu
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:11
przecież wieem oco ci chodziło ;--; nie jestem taka głupia chyba
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:12
aha
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:12
mhm
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:13
nie ważne
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:14
co porabiasz?
0
Sunshinee 18 Stycznia 2018r. 20:15
Chyba pije sok
A ty?
//przechyla głowę w lewy bok
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 20:15
nic wsm
0
Mimi Chan 17 Stycznia 2018r. 15:54
//wpada oknem
Witam! ^^
//zostawia pierniczki
//próbuje wyjść oknem
0
Juuziia 17 Stycznia 2018r. 16:54
Witam!
//Bierze jednego pierniczka
//patrzy

0
Mimi Chan 18 Stycznia 2018r. 21:54
//udaje jej się wyskoczyć
Jeszcze kiedyś tu wrócę! ^^
//uśmiecha się i ucieka
0
mukannie 17 Stycznia 2018r. 0:19
//lata sobie po profilach i lata~
//zauważa Juuziie
...u-uszy!
//rzuca się na nią
//obmacuje uszy
cudowneee!!
0
Juuziia 17 Stycznia 2018r. 1:21
O-hayo~
//łapie się za uszka
Dzięki!
//śmieje się
0
Julka-saan 15 Stycznia 2018r. 21:50
Ohayo
//zostawia koszyk z sake i ciasteczkami
0
Juuziia 15 Stycznia 2018r. 23:38
O-ha-Yo
//uśmiecha się lekko
Dzięki!
0
Julka-saan 18 Stycznia 2018r. 7:25
//podaje rękę
Julka
Miło mi ^^
0
Juuziia 18 Stycznia 2018r. 19:28
//ściska lekko dłoń
Ja też Julka
miło ^V^
//uśmiecha się
0
Czerwi 15 Stycznia 2018r. 17:10
puk puk
0
Rickamii 15 Stycznia 2018r. 0:47
//wchodzi do domku
//zostawia ciasteczka na stole
//odchodzi
0
Juuziia 15 Stycznia 2018r. 0:56
//patrzy na stolik
//wybiega z domku
Dzięki!
0
Rickamii 15 Stycznia 2018r. 13:43
//spogląda na nią przez ramię
//uśmiecha się delikatnie
//znika do siebie
0
Natsuki-Chan 14 Stycznia 2018r. 15:17
Ohayo ^^
//zostawia serniczek
0
Juuziia 14 Stycznia 2018r. 15:26
O-ha-yo~
//bierze sernik
//macha nieznajomej
Dzięki!
0
Natsuki-Chan 14 Stycznia 2018r. 15:26
Proszę bardzo
//uśmiecha się
0
Yuko Chan 14 Stycznia 2018r. 12:10
No dzień dobry
//przynosi sake i pierniczki :3
0
Juuziia 14 Stycznia 2018r. 12:14
Yoo~
//patrzy nie znajomą
to dla mnie?
//uśmiechaa się
0
Yuko Chan 14 Stycznia 2018r. 12:25
tak:)
//przechyla głowę
//uśmiecha się
0
Juuziia 14 Stycznia 2018r. 12:44
Ooo miło!
//śmieje się
0
Yasuo 14 Stycznia 2018r. 4:52
Nocka z anime?
0
Juuziia 14 Stycznia 2018r. 9:38
no tak jakoś wyszło^^
0
Yasuo 14 Stycznia 2018r. 9:40
Ja całą noc oglądałem komedie o murzynach (Friday)
0
Juuziia 14 Stycznia 2018r. 9:43
yhm'^^'
0
Yasuo 14 Stycznia 2018r. 11:14
Dawno nie oglądałem filmów ^^
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 22:51
ohayo
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 22:55
Konbanwa
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 22:56
genki?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:01
Haha no okej
chyba czegoś nie zrozumiałam
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:03
(genki - jak się masz?)
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:04
(Baka ja)
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:05
W takim razie chyba dobrze
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:07
to dobrze
//podaje sake
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:05
(nie, nie baka)
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:07
Taa
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:10
Znowu bawimy Sie w alkoholizm no nie ładnie haha
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:11
ja zawsze bawię się w alkoholizm
//uśmiecha się
chcesz?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:13
Yhy
//śmieje się
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:14
//wyciąga drugą butelkę
to dla ciebie
//pokazuje pierwszą
a to dla mnie
//śmieje się
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:18
czuje się jak dziecko z downem
któremu trzeba wszytko tłómaczyć

//bierze butelkę
Ooo to już 4 butelka na dziś
//zaczyna pić
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:19
//uśmiecha się i wypija wszystko na raz
//wyciąga kolejne butelki
dalej?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:21
Jaaaha
//dopija butelke
//zabiera butle przybyszowi
to moje
a to twoje ;)
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:22
//śmieje się
ile dasz rade maksymalnie?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:23
No nw dużo haha
//śmieje się
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:25
//pije
to tak jak ja
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:26
yhhhhhhmmmm
//śmieje się troszeczkę upita
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:28
jeszcze?
//sięga po więcej
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 23:31
Ymm 5 buteleczek starczy jeszcze czeka mnie wizyta kol na profilu haha
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:32
to ja wypije 6 ^^
//śmieje się
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 23:26
私は飲むのが大好き !!!
0
Harley13 13 Stycznia 2018r. 22:15
//Puk puk
Otworzysz mi bo zapomniale kluczy do domku
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 22:21
//Otwiera sunszajn
JUUUUULAAA!
Daj klucze!
//zabiera od niej klucze
//daje przybyszowi
0
Harley13 13 Stycznia 2018r. 22:23
No hej
Przynioslem kolacje
//Podaje i idzie w strone wyjscia
0
Sunshinee 13 Stycznia 2018r. 22:27
oliwia ma zw hahahah
0
Harley13 13 Stycznia 2018r. 22:30
A to dla was kolacja
//Idzie do wyjścia
Smacznego
0
Sunshinee 13 Stycznia 2018r. 22:35
dzięki dzięki zjesz z nami?
//śmieją się
chyba się upiły sake ;--;
0
Harley13 13 Stycznia 2018r. 22:36
Emmm mogę
//Siada niepewnie
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 22:39
Tak luz ale kto jest
Tw córką?
0
Harley13 13 Stycznia 2018r. 22:43
Hmmm?
0
Sunshinee 13 Stycznia 2018r. 21:38
no siemasz!
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 21:40
No hey
0
Sunshinee 13 Stycznia 2018r. 21:43
co porabiasz?
//śmieje się
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 21:46
Siedzę koło cb hahaha
0
Sunshinee 13 Stycznia 2018r. 22:06
nie widzę cie!
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 22:07
Buuu
0
Sunshinee 13 Stycznia 2018r. 22:09
wowowowo
ale żeś mnie wystraszyła!
haha
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 22:15
Byłam tu od począku
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 22:16
Okej DN się sam nie obejży
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 1:33
Ostatnio skończyłem oba sezony Akagami no Shirayukihime
i powiem że nawet spoko
Obi jest genialny <3
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:35
Okej haha
Właśnie u cb pozwoliłam sobie zobaczyć listę i z kądś znałam ale anime ogl genialne ;3
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 1:39
Mi się bardzo przyjemnie oglądało i mam nadzieję że tobie też będzie ^^
btw jeżeli szukasz czegoś podobnego Pałac,księżniczka,romans,walka to polecam
Soredemo sekai wa utsukushii 10/10
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:42
Ym dzięki skorzystam haha^^
Ja jestem dopiero na 3 odc
I mi się podoba heh
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 1:55
Jak byś szukała jakiegoś romansu to pytaj
oglądam tylko takie i już sporo widziałem ^^
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:56
Ymmm warto wiedzieć haha^^
A takie ulubione masz?
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 1:58
Ulubione romanse?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:58
Yhy
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 2:03
Golden time

Ai Yori Aoshi

Zero no Tsukaima

Ookami Shoujo to Kuro Ouji

Nogizaka Haruka no Himitsu

Daitoshokan no Hitsujikai

Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 2:06
Łołołołoło
Znam parę ale nie oglądałam^^
A jeśli mogę to sobie opczaje haha
Źle się czuje idę spać ;--;
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 2:08
czo ci?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 10:58
niedobrze mi było wczoraj ^^
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 11:44
Pewnie za dużo sake hehe
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 12:01
Taaaa haha
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 17:43
Co za dużo to nie zdrowo!
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 17:44
święta racja!
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 17:45
Jak ci się podobał 1 sezon akagami?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 17:48
Ymm koniec taki sobie
Obi i Ryu to najlepsze postacie jak dla mnie <3
A ogl to trochę wciągnęło haha
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 17:51
Obi jest najlepszy ^^
W 2 sezonie jest go o wiele więcej <3
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 17:54
haha noo^^
Jak będę miała czas to zaczne 2 sezon~
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 17:55
Zdradzę ci że w 2 jest o wiele więcej walki i akcji
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 17:57
To dobrze bo już mnie powoli nudziło
Ukryta zawartość
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 18:04
Jak coś piszesz z anime typu pary,śmierci to daj w spoiler bo możesz dostać warna ;)
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 18:06
yhh dzięki
<jakie z mnie niedouczone dziecko ;---;>
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 18:09
Teraz na drugi raz będziesz pamiętać ^^
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 18:12
no pf ;P
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 18:14
Ale masz genialny avek <3
Aż sobie go zapisze
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 18:19
dzięki^^
mam się bać hahha
0
Yasuo 13 Stycznia 2018r. 18:26
Bać mnie?
Nie nie ^^
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 18:27
okej ufam ^^
0
Czerwi 12 Stycznia 2018r. 19:38
OHAYOO
0
Juuziia 12 Stycznia 2018r. 22:07
O-HA-YO
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 1:36
co u ciebie?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:39
Ym nic szczególnego
A tobie jak się wiedzie?
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 1:41
jakoś leci...
co chcesz porobić?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:43
Ym jakoś chyba na to wychodzi
Że zaraz idę spać^^
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 1:49
ja nie sypiam więc no...
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:51
Wogóle?
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 1:54
*Te głupie pytanie gdy nie wiesz co napisać*
0
Czerwi 13 Stycznia 2018r. 2:05
bezsenność i te sprawy
0
Juuziia 13 Stycznia 2018r. 2:07
Yhy rozumiem...
0
Ravira 12 Stycznia 2018r. 19:07
//Zostawia czekoladki
0
Juuziia 12 Stycznia 2018r. 22:07
Yoo~
//zabiera czekoladki
0
Czerwi 10 Stycznia 2018r. 19:45
witam
0
Juuziia 10 Stycznia 2018r. 19:47
Witaj ^=^
czegoś potrzebujesz?
0
Czerwi 10 Stycznia 2018r. 19:49
niezbyt po prostu przyszedłem do ciebie
0
Juuziia 10 Stycznia 2018r. 19:51
okej, rozumiem miło ''^''
0
Juuziia 10 Stycznia 2018r. 20:01
noi znikł :(
0
Czerwi 10 Stycznia 2018r. 20:16
wybacz osu i te sprawy...
0
Juuziia 10 Stycznia 2018r. 20:28
no okey haha
0
Czerwi 10 Stycznia 2018r. 20:40
co chcesz porobić?
0
Juuziia 10 Stycznia 2018r. 20:41
nw...
//odwraca wzrok
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 17:07
Hej
//Przytula
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:09
Hej!~
//wtula się
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 17:09
Teskniłem! Jak mogłaś
//Tuli mocniej
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:11
chwile mnie nie było~
jeszcze bym była teraz na dodatkowych^^
//daje się tulić
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 17:12
Nie zostawiłaś żadnej kartki na lodówce
//Czochra włosy
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:14
pyf
//odwraca wzrok
a kotka nakarmiłeś?
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 17:16
Tak, bo inaczej byś mnie zabiła
//Patrzy na nią wrogim wzrokiem
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:17
nie mylisz się
//haha
//idzie po kotkaaa~
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 17:17
Pfffff
//Idzie do salonu
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:18
pyf<krzyczy>
//bawi się z kotką^^
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 17:20
Do nauki się weź
//Patrzy zły
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:31
taa taa zaraz
//dalej bawi się z kotem~
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 19:28
Skonczylas?
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:29
ymm taak jasne ;)
//uśmiecha się podejrzanie
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 20:02
Coś jest nie tak.
Co ukrywasz?
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 20:12
ymm nic. zrobiłam lekcje
ale jeszcze zbytnio nic nie umiem^^~
//uśmiecha się lekko
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 20:21
//Siada obok
//Patrzy co tam masz
Wytłumaczyć coś?
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 20:33
hy?
gdzie?
co?
jak?
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 20:40
W książkach które leza na twoim biurku
//Pokazuje
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 20:43
czemu grzebiesz mi w rzeczach?
//pyta zdziwiona
co jest w tych książkach?
//patrzy
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 20:44
Matma itp.
Po 2 to moje biurko tylko mi pokoj okupujesz
//Smieje sie
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 20:48
pfy
//odwraca wzrok
matma jest głupia
rok temu miałam 5
teraz mam 3 ;--;
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 20:52
/Smieje się
I nie chcesz się poprawić
Mam 5 :P, mogę cos wytlumaczyc
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 20:53
nie umiem się poprawić pyfyfy głupie zamienianie nauczycieli
phi
nie dam jakoś sobie radę
0
Harley13 9 Stycznia 2018r. 20:57
//Glaszcze po głowie
//Idzie na kolacje
0
YuukaSeSe 9 Stycznia 2018r. 16:49
Kon'nichiwa ;*
//daje sake i czekoladki
//nieśmiało się uśmiecha
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:52
Ohayo!~
//patrzy na nią
O dzięki~
Wejdziesz do środka?
0
YuukaSeSe 9 Stycznia 2018r. 16:58
Jeśli masz sake... i ciastka
//stoi jak wryta
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:59
ja bym nie miała!?
//śmieje się
//otwiera szerzej drzwi^^
0
YuukaSeSe 9 Stycznia 2018r. 17:44
//wchodzi
//rozgląda się ciekawe
//siada na kanapie
Przytulnie tu
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:57
dzięki^^
życzysz sobie czegoś?
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 16:46
//wbija na prof
Idziesz na poszukiwania nowych lokajów??
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:48
dla mnie?
Ty jesteś zbyt nieodpowiedzialnaa!!
//śmieje się
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 18:32
Kto to mówi!
//tupie i marszczy nosek
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 18:33
Co to za bunt?
//patrzy wrogo~
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 18:44
//patrzy jakby chciała ją zabić
Obiecałaś mi!!
//smutna idzie do konta
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 18:46
//idzie za nią
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:00
//odsuwa się bardziej w kont
Czego jeszcze chcesz pff :<
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:01
to mój kont :<
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:02
spadaj
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:02
ale ci pocisłam uuuu
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:03
//bierze koc jako magiczną chroniącą tarcze!!
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:03
//wstaje z konta
Idzie za juzie
//poddusza ją magiczną poduszką
Hehehehhehe
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:05
//woła lokaja!
sebaszczian pomocyyy!
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:05
<lokaj jest nieśmiertelny>
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:05
Ale tutaj go już nie ma
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:06
mehehehhe
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:06
jest jest
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:06
hahahaha
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:06
hahahahah
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:06
hahahahaha
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:06
hahahahaha
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:07
on potrafi się teleportować! :<
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:08
i jest wszechmogący
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:08
A co z smoczym jajkiem??!!
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:09
Tam leży :<
//pokazuje paluszkiem na koc z kotem i jajem
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:22
Aha czyli żyje
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:23
no a co myślałaś?!
wszyscy mają kanapy w domu
ja nie mam
kanapy czy domu lols
dalej nie odpowiedziałaś
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:27
ej a my znamy się w PRAWDZIWYM ŻYCIU?
BLEBUA EMDEUWFINEF
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:28
nie.
nie znam cie pedofilu starszy o 16 dni
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:31
ja ciebie też heheahaeaha
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:32
Kiedy gdzie idziesz na targ z lokajami?
//wykrzywia główke w bok
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:31
JESTEŚMY IBYFYFYFY MIESZKAJĄCE W TYM SAMYM BIEDNYM MIEŚCIE
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:43
No nwm targi z lokajaczymi jajami są na tej planecie koło misteczka
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:47
:(
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:47
Co to za kody hakerskie?
hahaha nie uda ci się wysłać gifa HAHAHAH
0
Sunshinee 9 Stycznia 2018r. 19:48
UDA MI SIĘ!!!!
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:49
NIE
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 19:49
HAHAHAHHAHAHAHHA ZJOM NIE UDA CI SIĘ!
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 16:34
Lubie cie

wcale nie zmieniony komentarz
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:34
aa ok dzięki
//uśmiecha się
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 16:37
Przyjaciołom należy pomagać ^^
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:38
milutko^^
//śmieje się
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 16:41
A mogę się dowiedzieć jak straciłaś konto?
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:44
hasło~
zapomniałam hasła
i oczywiście jeszcze coś z emailem i nie dało się go przywrócić ^^
jak tu nie kochać życia
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 16:46
Ja se myślę że tu jakiś atak hakerski a tu taki powód
Heh
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:47
no heh
troche szkoda lvl ale ;)
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 16:50
Rób to co teraz a na pewno go odrobisz ^^
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 16:51
postaram się!^^
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 16:58
Powodzenia!
*Nickname*
Juuziia
*account lvl*
(4/15)
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:00
haha
dzięki^^
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 17:55
Jeszcze trochę i 5 :3
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 17:57
noo ten i jeszcze jeden komek ;3
już 5 ^^
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 17:59
W tym typie to i mnie niedługo przegonisz ^^
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 18:08
taa
//śmieje się
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 18:19
Według mnie ten lvl jest useless
Ale niektórych obchodzi :>
0
Juuziia 9 Stycznia 2018r. 18:24
mnie tak średnio ale wiesz rywalizacja jaxmojakol(sunszajnn)^^
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 18:30
Aaaa kumam
0
Yasuo 9 Stycznia 2018r. 18:39
kibicuje ci

Strona 1 z 2
1
2   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2018
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.