Profil użytkowniczki Werkaa
Ostatnio aktywna:
29 minut temu
Dołączyłam:
5 Czerwca 2017r. 15:43
Urodziłam się:
28 Września 2001
Mieszkam w:
No gdzieś tam na pewno

Poziom: 46

5321 / 5750
Lista anime - ostatnie zmiany
Akuma No Riddle
Obejrzałam 5 z 12 odcinków
Euphoria
Planuję obejrzeć
M Okui: Last Order
Obejrzałam to anime
Yumekuri
Obejrzałam to anime
Juuou Mujin no Fafnir
Planuję obejrzeć
WSZYSTKO CO KOKOSOWE ŻYCIEM \o/


I'm not so sure
About anything anymore
I guess I got what I asked for
I've been so sore
From always sleeping on the floor
I don't wanna do this anymore
I don't wanna do this anymore
I don't wanna do this anymore




Ci fajni, sztos i wgl xD


<3 <3 <3






*16-letnia kretynka dziewczyna, której niewiele brakuje, żeby trafić do psychiatryka
*Mała osóbka ze 168 cm wzrostu, błękitnymi po soczewkach oczkami i czarnogranatowymi jak jej dusza włosami
*Jestem straaaaaasznie uczuciowa (może trochę dokładniej:
Ksiażki, mangi, anime, filmy, muzyka... wczuwam się we wszystko i zanim ochłonę to mijają jakieś dwa dni...)
*Kocham muzykę. Najbardziej rock, jrock i metal. Nie wyobrażam sb życia bez tego *-*
*Mój wizerunek? Hah... po prostu emoś xD
*I... to chyba tyle ^///^
*A nie, jeszcze jedno- bywam wredna, ale zarazem wspaniałomyślna



Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
Natsuki-Chan Wczoraj o 15:48
Witam :)
//zostawia sernik
0
Werkaa Wczoraj o 16:12
Hejo~
Co tam? ^^
//kładzie serniczek na stole
0
Yuko Chan 16 Stycznia 2018r. 8:14
Yo!
//wyłania się z za kanapy
0
Werkaa 16 Stycznia 2018r. 18:30
Hejooooooooo
//siada na kanapie
Usiądz
//uśmiecha sie i pokazuje na miejsce obok siebie
Co tam?
0
Jullyian 11 Stycznia 2018r. 20:51
Weronikaaaa..
BO JA RYCZE XD
ZOBACZYŁAM UŚMIECH ARMINA..
AWWWWWW >\\\\\\\\<
A JAK WIDZE KASTIELA TO NIC xDD
Idziemy po leeeeki xD
I coś dla cb i Kentinkaaa
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 17:52
JULKA SIE UBRAŁA DZISIAJ JAK KENTIN AWAWAWAWAWAWAWAWAWAWAWAWAWAWA <33333333333333
IDYMY RZYGAC TENCZOM I CUKIERKAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 17:55
AWWWWW
TAAAAAAK \O/
WERONIKAAAAAA
NADAL SHIPUJESZ MNIE I MIKOŁAJA ? XD
HEHE
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:01
NO BAAAAAAAAAA \O/
JESTES Z NIM JUŻ!?!? :OOOOOOO
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:03
//rumieni sie delikatnie
NIE !
Ale myślałam że dziś umre na CUKRZYCE >\\\<
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:06
RUMIEŃCE!
RUUUUUUUMIEŃCEEEEEEEEEEE!!!!!
KOOOOOCVHASZ GOOOOOOOOO NA PEWNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO >//////<
CUKRZYCA? :O
OPOWIADAJJJJJJ \OOOOO/
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:09
NIE PRAWDA !
PFFFFF
Najwyżej na pv PFFFY
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:10
To priv <3333
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:17
Tylko sie nie jaraj
Kto to mówi xDDD
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:22
ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
//KRĘCIU KRĘCIU BO PODJARKAAAAAAAAAAAAAAAA
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:25
ZABIJE CIEEE !
PFFF
TO NIC NIE ZNACZYŁO !
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:26
<3333333333333333
JESZCZE NIE, ALE DO CZASUUUUUUUUUUŁIJUIJUIJUIJUIJU
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:41
ALE TO BYŁO DZIWNE
TAK Z DUPY TO ZROBIŁ XD
A ZOBACZYSZ ZAMIENIMY SHIPY..
NA ŻYCIEEEE XDD <3
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:45
Ja i tak obstaje przy swoim <33333
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:49
Ale..
DZIELI NAS JEDNA RZECZ XDDD
MATEMATYKA XDDDDDD
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:50
PODERWIJ GO NA KORKI Z MATMYYYYY XDDDD
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 18:58
DOBRY POMYSŁ XDDDDD
AH NORMALNIE JUŻ MOŻEMY ŚLUB PLANOWAĆ
I WYMYŚLAĆ IMONA DLA DZIECI >\\\<
AWWWWWW
0
Werkaa 12 Stycznia 2018r. 18:59
Chcem być świadkową i chrzestną twoich dzieci <333
0
Jullyian 12 Stycznia 2018r. 19:03
Taaaaaaaaak xD
Pamiętasz jak kiedyś mówiłam ci wszystko co wiem o Mikołaju ? XD
NORMALNIE JUŻ WSZYSTKO ZAPLANOWAŁAAAAAM
ZNAAAM GO TAK DOBRZE XDDDD
DOPRACUJEMY FSZYTKO NA OSTATNI GUZIK XDD
0
Werkaa 13 Stycznia 2018r. 15:54
NO WSZYSTKO BĘDZIE IDEALNEEEEEEEEEEEEEEEE \O/
XDDDDDDDD
KHEKHE B)
0
Jullyian 13 Stycznia 2018r. 17:07
NAWET KENTINKA I ARMINAA ZAPROSIMYYY XD
I LYSIAA I ROZE I ALEXEGO I KASTIELA I JADE (PO ORENŻADEEEEE XDD)
0
Werkaa 13 Stycznia 2018r. 17:08
KENTINKA WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TAAAAAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK
//KRZYK RADOŚCI
0
Jullyian 15 Stycznia 2018r. 15:50
HEHEEEEEHE
Zabij mnie ;_; xD
Nie zgadniesz z kim teraz będę chodzić (hehe) do psychologa xD
0
Werkaa 15 Stycznia 2018r. 15:52
Z kim? :O
0
Jullyian 15 Stycznia 2018r. 15:56
MIKOŁAJEM. xDDD
0
Werkaa 15 Stycznia 2018r. 15:57
:OOOOOOOOOOOOOOOOO
No szok /0\
0
Jullyian 15 Stycznia 2018r. 15:59
Sie zastanawiam po co -,-
WERONIKAAAAAAA
JAK NAZWIESZ SWOJE DZIECIIIII ? XDDD
0
Werkaa 15 Stycznia 2018r. 17:57
Eeeeeee
Te z tb czy te z Voltem? xDDDDDDD
0
Jullyian 17 Stycznia 2018r. 18:25
A z Kentinkieeeeem ?
Ze mnooom xDDDD
Hehe
0
Werkaa 17 Stycznia 2018r. 18:27
A z tb to ustalę :3 xDDDDD
CHŁOPCYKIIII \0/
0
Jullyian 17 Stycznia 2018r. 18:32
KYYYYY xD
Ale EKHEM to ten na pv BYŁ PRZYPAAAADEK xD
I amen
0
Werkaa 17 Stycznia 2018r. 18:35
Ale fajny przypadek :>>>>>>
0
Jullyian 1 Stycznia 2018r. 0:44
SCENŚLIWEGO NOFEGO ROKU XD <3
BYŚ W KOŃCUUU XD MIAŁA TEN ŚLUB Z MIKOŁAJEEEM
I ŻEBYŚ BYŁA MOJOM ŻONOM JESZCZE KILKA LAAAT <3
MRYMRYMRYMRY
0
Werkaa 1 Stycznia 2018r. 0:53
//piski radości typowych nastolatek
AJ LOFF JU BEJB <33333
I ŻEBYŚMY ZOSTAŁY ZABORCZYMI MATKAMI \OOOO/
0
Jullyian 1 Stycznia 2018r. 11:21
TAAAAAK
BRAJANEK I JANUSZEK XDD
AJ LOFFFFFF JU TU <3
ULEPIMY DZIŚ DOMEK Z PIAAAANEK ?
NO CHOĆ ZROBIMY TOOOO XDD
0
Werkaa 1 Stycznia 2018r. 16:39
DOOOOOOOBRAAAAAAAAAAAAAAAA \OOOOOOOOOO/
0
Jullyian 3 Stycznia 2018r. 20:01
Ty to pewnie go zjesz :c
xDDDDD
[*] biedne pianki
0
Werkaa 4 Stycznia 2018r. 17:52
Ej nooooooooo
Powstrzymam się xDDDDDDDDDDD
0
Jullyian 4 Stycznia 2018r. 22:07
Ja już cie znaaaaam xD
Pff
Ja cie znam lepiej niż.. Niż.. Niż..
MIKOŁAJ !
xDDD
0
Werkaa 5 Stycznia 2018r. 7:46
A ten to nic nie wie xDDDDD
0
Jullyian 5 Stycznia 2018r. 14:23
Nie prawda !
Mówiłam mu że jesteś TAJEMNICZOM WIELBICIELKOM że masz na imie Weronika i że kochasz pianki xDDDDD
0
Werkaa 5 Stycznia 2018r. 14:48
Za mało info xDDDD
Wiesz więcej xDDDDDDDDDDD
0
Jullyian 25 Grudnia 2017r. 14:03
NIE ZGADNIESZ KTO MA DZIŚ URODZINYYYY ^^
//uśmiecha sie
0
Werkaa 26 Grudnia 2017r. 12:10
Kto wczoraj miał? ;---;
MICHAŁ?
CHANUŚ?
MIKOŁAJ? :O
0
Jullyian 26 Grudnia 2017r. 14:56
CHANUŚ MA 27 CZERWCA
MIKOŁAJ 20 MAJA
A MICHAŁ NWM
LEVI WCZORAJ MIAAAAAŁ URODZINY xDD
0
Werkaa 26 Grudnia 2017r. 15:49
Aaaaaaahaaaa xDDDDDD
Ta informacja odmieniła moje życie xDDDDDD
0
Jullyian 26 Grudnia 2017r. 20:43
A NO WIEM XDDDD
WGL ZAPRASZAAAAAM CIE NA ŚLUB XD
(NIE Z LEVIM) XD
0
Werkaa 27 Grudnia 2017r. 16:10
Uhuhuuuu
A z kim? :O
0
Jullyian 27 Grudnia 2017r. 21:21
Z..
DAM
DAM
DAM
Kiedyś mówiłam ci o mandze Killing Stalking nooo i z niej TEN NAJGORSZY co tak źle traktuje sfego "chłopaka" nawet nie chcesz wiedzieć co robi xD
No TO TEGO ZŁEGO
TEGO SANGWOO xD
0
Werkaa 28 Grudnia 2017r. 10:01
OEEEEEEZUUUUU XDDDDDDDD
Właśnie!
Wiki skarbie ty moooooje, co dostałaś na święta? :3 xDDDD
Ile hajsu mogem ci zabrać? :>
0
Jullyian 28 Grudnia 2017r. 10:29
xDDD
Ja dostałam kredkiiii xD
Bo jestem grzecznym dzieckiem
I 2 duże torby cukierków których nie zjem xD
I hajs
I nawet już nie pamiętam co xD
0
Jullyian 28 Grudnia 2017r. 10:31
A bier se caaały hajs xD
0
Werkaa 28 Grudnia 2017r. 16:01
TY SZUDDOWNA KOBIETO I LOFFFFF JUUUUUUUU <3
Wyślij pocztą xDDD
0
Jullyian 28 Grudnia 2017r. 16:16
xDDDD
Tylko cofnij czas
Bo ja chce spaaaaać xD
Nie spałam całą noc ;_;
Przegapiłam randke z moim łóżkiem :c
Już wysyłam <3 xD
0
Werkaa 28 Grudnia 2017r. 16:26
//przestawia wskazówki zegara
Prosz skarbie <3 xDDDDD
0
Jullyian 28 Grudnia 2017r. 16:48
Coś nie pykło xD
Ekhem
Ale doceniam twoje starania xDDDD
0
Werkaa 28 Grudnia 2017r. 17:02
//smuta bo nie działa :<
0
Jullyian 28 Grudnia 2017r. 17:14
Nie smutaaaaaj
//tuli
Ja powinnam smutać xD
0
Werkaa 28 Grudnia 2017r. 17:21
//tulu tulu
To kiedy będzie hajs? :D xDDDDDD
0
Jullyian 28 Grudnia 2017r. 22:49
PIES NA HAJS xDDDD
Niczym Laito na Yui w kościele
EKHEM hehe
0
Werkaa 29 Grudnia 2017r. 15:29
CIIIIIIIIII
Za hajs można kupić pianki, a to najważniejsze xDDDDD
To wysłałaś wypłatę skarbie? :>>>> ♡♡♡♡♡♡♡
0
Jullyian 30 Grudnia 2017r. 18:55
O ty nietopesssssszu xD
Nieeeee <3
Daj miiiiiiii Kageyame to ci wyśle
0
Werkaa 30 Grudnia 2017r. 21:30
O ty... umiesz się targować xD
A co powiesz na gumę do żucia, guzik i Kacchana w piwnicy? :3
0
XxXYunoXxX 23 Grudnia 2017r. 19:49
Jak tam Noragami XD?
0
Werkaa 24 Grudnia 2017r. 13:29
Oglądam po raz enty o oczka Yato od roku nadal naj xD
0
XxXYunoXxX 24 Grudnia 2017r. 14:04
Piona ^^ A co tam u ciebie?
0
Werkaa 24 Grudnia 2017r. 14:35
Jakoś leci xD
MAM WPŁYW NA LUDZI \OOOO/
A co u cb?
0
Jullyian 19 Grudnia 2017r. 19:20
WERONIKAAAA !
SPAM CHANUSIEM PROSZE XDDDDDD
TEŻ CIE KOCHAAAAAM ŻONO MAAAAA xDD
0
Werkaa 20 Grudnia 2017r. 7:31
MELDUJĘ SIĘ I POPRAWIĘ SWE ZACHOWANIE DZISIAJ!
0
Jullyian 20 Grudnia 2017r. 14:22
DOBSE
WYBACZAM CI
0
Jullyian 20 Grudnia 2017r. 17:27
TE OSTATNIE TAKIE +18 XDDDDDD
Ja wole tego starszego Chana xDD
HEHE
Aleeeee AWWWWWWW >.<
UMIERAM.
KOCHU CIE XDDDDDDDD
FAP FAP NORMALNIE XD
0
Werkaa 20 Grudnia 2017r. 17:29
<3 <3 <3
Aj lof ju bejb <3
Dla cb wszystko xDDD
0
Jullyian 20 Grudnia 2017r. 17:31
Spodziewałam sie czegoś gorszego xDDD
WIĘC JEST PIĘKNIEEE xD
Wgl..
ZNALAZŁAM CUDOWNEGO NOWEGO MENSZA >.<
0
Werkaa 20 Grudnia 2017r. 17:34
Chciałam dać małego Chana, ale sie powstrzymałam xDDD
Nowy? :O
KTO? \O/
0
Jullyian 20 Grudnia 2017r. 17:45
I dobrze xDDDD
DECIM Z DEATH PARADE *^*
JEST TAKI CUDOWNYYYYY XD
0
Werkaa 20 Grudnia 2017r. 17:46
//facepalm
Teraz sie skapłaś? xDDDDDDDD
0
Jullyian 20 Grudnia 2017r. 18:45
Tak xD
//NATANIEL FACEPALM
JESTEM LEPSZAAA XD
ZACZNE KRZESŁAMI W KASTIELA TAK
WZIU !
WZIU !
0
Werkaa 21 Grudnia 2017r. 7:33
xDDDDDDDDDDDD
Wyobraziłam to sb xDDD
0
Jullyian 21 Grudnia 2017r. 15:01
To dobrzeeeee xDDD
Hehehheheehhehehhehhehhehhe
Miałam przypauuu ŻYCIA
Zabij mnie xD
0
Werkaa 21 Grudnia 2017r. 19:34
Uuuuuuuu xD
Czekam aż mi opowiesz xD
0
Jullyian 21 Grudnia 2017r. 19:54
Bo szłam sobie z koleżanką i ona przed całą klasą Michała zaczeła sie drzeć "WSZYSCY WIEMY ŻE WIKTORIA KOCHA MICHAŁA I Z NIM JEST" a ja takie WTFFFFFFF myślałam że ją zabije xD i jeszcze wszyscy sie na mnie popaczali ;_; iiiii jeszcze sie z tą koleżanką wywaliłam xDDDD masz poradnik JAK ZABIĆ KOLEŻANKE ?
0
Werkaa 22 Grudnia 2017r. 8:36
xDDDDDDDDDDDDDD
Ej serio... chcem go poznać xD
0
Jullyian 22 Grudnia 2017r. 13:32
Nie oddaaaaaaaaaam xDDD
Masz Mikołajaaaaa
Mikołaj mnie nazywa szatanem ;_; xD
A ja jego aniołkiem xDDD
Tfuj wonsz je tera też aniołkiem xD
0
Werkaa 22 Grudnia 2017r. 13:36
A ja mam strój aniołka \0/
I Volt dostanie na święta taką kartkę \0/ xDDD
Albo ty *lenny*
xDDDDDDDD
ALE JA CHCEM GO TYLKO POOOOOZNAĆ D:
0
Jullyian 22 Grudnia 2017r. 13:40
Hehheh xD
A po co chcesz go poznać ? *lenny*
0
Werkaa 22 Grudnia 2017r. 13:44
Bo jako jedna z NAJWAŻNIEJSZYCH OSÓB w twym życiu powinnam ocenić czy jest on dla ciebie odpowiednim towarzystwem! :3 ♡♡♡
0
Jullyian 22 Grudnia 2017r. 14:47
xDDDD
A Mikołaj to co ? xD
0
Werkaa 22 Grudnia 2017r. 18:09
Mikołaj Mikołajem xD
TU O MICHAŁA CHODZI!
0
Jullyian 22 Grudnia 2017r. 19:03
A co sie tak TEN TEGO na tym ci zależy xDDDDD
A MACIEK ?
PFFFFFFF
0
Werkaa 23 Grudnia 2017r. 17:09
NO I MI POMIESZAŁAŚ WSZYSTKO D:
TO TAKIE SKOMPLIKOWAAANE DDD:
0
Jullyian 23 Grudnia 2017r. 17:37
xDDDD
Pseplasam
//tuli
Dam ci pianeckiii xD
0
Werkaa 23 Grudnia 2017r. 18:36
O BOŻE PIANKI TAK!
KC KC KC KC KC <33333
0
Jullyian 24 Grudnia 2017r. 13:30
Hehhehheheheheh
No widzsz jak ja cie znam xD
I jeszcze ci dam KENTINAAA
0
Werkaa 24 Grudnia 2017r. 13:32
Uhuhuuuuu
Prezent świąteczny? :> <3
0
Jullyian 24 Grudnia 2017r. 13:36
Tak ^^
Ja już swój dostałam
Od krasza xD w formie posta
I rycze xDD
0
Werkaa 24 Grudnia 2017r. 13:40
Uhuhuuuuuuuu
No, no xD
Ja z Voltem wczoraj odwalałam świąteczne różne rzeeeeczy xD
Taki prezent xD
0
Jullyian 24 Grudnia 2017r. 13:45
Mry mry xDDDD
KUP MI CHUSTECZKI xD
0
Werkaa 24 Grudnia 2017r. 13:46
Na co ci one? xDDDD
0
Volt 14 Grudnia 2017r. 23:00
//Przychodzi na profilek i czeka na właścicielkę
//Trzyma w ręku pluszowego misia, kwiaty i ciastka kokosowe <3
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 23:38
//tula mocno Volta
0
Volt 14 Grudnia 2017r. 23:40
Cio tam skarbeczku? //tula mocno
Jak ci czas mija?
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 23:42
Nah... za dużo roboty D:
I kartkę trza dokończyć, na pocztę iść, włosy zrobić, na zakupy, choinkę w fotkę kappy ubrać xD
0
Volt 14 Grudnia 2017r. 23:44
Spokojnie dobrze
//podaje ciastka
To dla ciebie na rozluźnienie twoje ulubione kokosowe <3
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 23:49
//uśmiecha się
//daje buzi w policzek i odkłada ciastka na bok
0
Volt 14 Grudnia 2017r. 23:50
To co porobimy Weruś??
//tula mocno Weruś
0
Werkaa 15 Grudnia 2017r. 7:04
Hm... i tak się pewnie skończy na leżeniu :<
//uśmiecha się
Prosta odpowiedź :3
0
Volt 19 Grudnia 2017r. 18:51
To poleżmy
//tuli Weruś i kładzie się z nią na ziemie
0
Werkaa 20 Grudnia 2017r. 7:32
Na ziemi? :<
ZIMNO JEST!
//łapie za rączkę i ciągnie go na kanapę
0
Volt 20 Grudnia 2017r. 18:50
//kładzie się z nią na kanapę
To co tam jeszcze u ciebie?
//całuje w policzek
0
Werkaa 21 Grudnia 2017r. 7:33
Nudno :<
//wtula się w niego
A cio u ciebie?
0
Volt 21 Grudnia 2017r. 13:17
Dobzie, spokojnie i fajnie <3
//tula i głaszczę po główce
0
Werkaa 21 Grudnia 2017r. 19:35
//uśmiecha się i wtula bardziej
//całuje w policzek
0
Volt 24 Grudnia 2017r. 14:44
//jeździ dłonią po jej policzku
Kocham cię <3
0
Werkaa 25 Grudnia 2017r. 14:00
Ja ciebie też ♡♡♡
//uśmiecha się i wtula w dłoń
0
Volt 30 Grudnia 2017r. 13:45
//Tula mocno
Idziemy na herbatkę?
0
Werkaa 30 Grudnia 2017r. 14:03
Z misiami \o/
0
Volt 30 Grudnia 2017r. 14:04
//tula mocno
U mnie na łące \o/
0
Werkaa 30 Grudnia 2017r. 14:07
//zgarnia misie
Dobra \o/
0
Volt 30 Grudnia 2017r. 14:16
//Podnosi Wercie i niesie ją do siebie na łąkę
0
natsudragneel 12 Grudnia 2017r. 18:27
Yo
//Daje żelki
//Uśmiecha się
Co tam
//Pyta uprzejmie
0
Werkaa 12 Grudnia 2017r. 18:28
//odkłada żelki na stolik
//uśmiecha sie delikatnie
Jakos leci
A co u ciebie?
0
natsudragneel 12 Grudnia 2017r. 18:31
Tak sobie
//Robi skrzywioną minę
Zjadłem wszystkie rybki happy'ego i mi nie dobrze:(
0
Werkaa 12 Grudnia 2017r. 18:35
Trza było tyle nie jeść xD
Ja np wgl nie jem xD
A raczej rzaaadko xDDDD
0
natsudragneel 12 Grudnia 2017r. 18:41
Hehe
//Myśli jak można nic nie jeść
0
Werkaa 12 Grudnia 2017r. 18:50
//pomaga w rozmysleniach
Normalnie xD
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 18:27
//kopie w drzwi
//kładzie się na kanapie
Fajnie tu masz :3
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 18:38
//staje obok i pacza co robi
A tobie nie za wygodnie?
//siada na dywanie
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 18:39
Brakuje mi ciepłej kawy
//uśmiecha się szeroko i jeszcze bardziej się rozkłada
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 18:42
Kawy powiadasz... w sumie... wypiłabym
//idzie do kuchni nucąc This is why we bleed
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 18:53
//zamyka oczy
//nuci po cichu Little do you know
How I’m breaking while you fall asleep
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 18:56
//wraca z dwoma kubkami kawy i nuci z kapem
//kładzie kawy na stoliku
Prosz
//zgarnia jeden kubek, siada na dywanie naprzeciw kappy i pije
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 19:02
Dziękuje
//uśmiecha się
Ahhh... jak wygodnie
Opowiadaj co tam u ciebie :D
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 19:03
Nudno D:
Zimno.
Znowu trza malowac \o/
A u cb jak?
Jakies mecze, zawody?
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 19:08
Marzec najbliżej...
Zimno też.
i strasznie dużo roboty ze wszystkim
//wzdycha
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 19:10
To kiedys pospiewam bez okazji \o/
Bo jak tak dalej pójdzie to zapomnę jak śpiewać :v
//pije kawę
Trzymam kciuki na ten marzec \o/
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 19:11
Tez trzymam kciuki \o/
Na święta wszystko przygotowane? Choinka jest?
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 19:13
Eee... lampka z bałwankiem sie liczy? xD
Nie mam kiedy ubrac choinki D:
0
kapkapkap 11 Grudnia 2017r. 19:23
bałwanek czyli twoje zdjęcie tam jest? \o/
Liczy się, liczy c:
Na choinkę nie masz czasu?!
0
Werkaa 12 Grudnia 2017r. 7:58
No lampka z bałwankiem i styropianem joł
No nie mam kiedy jej ubrać :c
Nie krzycz na mnie bo ci nie pośpiewam :<
0
kapkapkap 12 Grudnia 2017r. 16:22
Przepraszam :c
Jak ubierasz to w jakieś ciuszki? \o/
0
Werkaa 12 Grudnia 2017r. 16:38
No ba!
Seksi choinka być musi!
Taki seksi choinkowy aniołek będzie \0/
0
kapkapkap 12 Grudnia 2017r. 19:38
Wlepisz moje zdjęcie i będzie \O/
0
Werkaa 13 Grudnia 2017r. 7:32
Hm... ciekawa propozycja
To które wydrukować?
0
kapkapkap 13 Grudnia 2017r. 16:27
Nudesy \o/
0
Werkaa 13 Grudnia 2017r. 17:19
A to musisz mi jakies dać tak to xD
Przemyslę xD
0
kapkapkap 13 Grudnia 2017r. 18:41
Coś w zamian musi być :v
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 8:00
Hm... pośpiewać? :>
0
kapkapkap 14 Grudnia 2017r. 17:54
Ale więcej niż jeden raz \o/
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 18:05
Ale ja mam na razie tylko jedno nagrane :<
0
kapkapkap 14 Grudnia 2017r. 21:33
Mamy duuuużo czasu :D
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 23:39
To się dopomnij jak coś xD
Kiedy chcesz xDDD
0
Jullyian 9 Grudnia 2017r. 17:46
BEDE PŁAKAĆ :c
KUP MI MISIA
0
Werkaa 9 Grudnia 2017r. 17:51
Łaj?
Dla cb wszystko xD <333333
0
Jullyian 9 Grudnia 2017r. 17:54
Bo tata do mojego pokoju takiego pięknego, dużego I WGL BOŻE KOCHAM GO NORMALNIE kotecka misia...
I on takie do mnie "TO NIE DLA CIEBIE SOBIE NIE MYŚL" :')
Fak maj lajf
To nje dla mnie tylko dla mojej młodszej siostry
Która sie jeszcze nie urodziła
JUŻ JEJ NIENAWIDZE ;_;
Ale ukradne jej tego misia
Haahahhahha xDDD
0
Werkaa 9 Grudnia 2017r. 17:58
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fajne story xDDDDDDD
Pozdrów tatę
I sisi jak sie urodzi
I kupie ci meeeeeega dużego miiiiisia xD <333333
0
Jullyian 9 Grudnia 2017r. 18:27
A no wieeem XDD
PFFFFFFFF
Doblaaaa \O/
0
Werkaa 9 Grudnia 2017r. 18:33
xDDDDDDDDD
\o/
0
Jullyian 10 Grudnia 2017r. 18:33
BOSHE PAMIĘTASZ JAK MIAŁYŚMY MIEĆ DZIECI ? XDDD
0
Werkaa 10 Grudnia 2017r. 18:34
ZABORCZE MATKIIIIIIIII XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jeden będzie moim emosiem xDDDDD
0
Jullyian 11 Grudnia 2017r. 18:36
TAAAK ZABORCZE MATKI XDDD
ZROBIMY Z NICH HOMOSIUUF HEHE XD
EMO DZIECKO KARYNY
TEN FEEEEJM xDDDD
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 18:39
xDDDDDDDDDDDDD
I zaadoptujemy Kinge \o/
0
Jullyian 11 Grudnia 2017r. 18:41
Nasz kot xDDDDDDDDDDD
ALBO PIESEK XDDDD
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 18:42
xDDDDDDDDDDDD
No ba!
Wenżaaaaaaaaaaaa joł
0
Jullyian 11 Grudnia 2017r. 18:52
Uuuuuuu
Jakie zwierze xDD
DZKIE xDD
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 18:53
xDDDDDD
Zaopiekuję sie nim xD
0
Jullyian 11 Grudnia 2017r. 19:05
Alee którym wenszem ? xDDDDDD
0
Werkaa 11 Grudnia 2017r. 19:06
xDDDDD
Mikołajem \o/ xDDD
0
Jullyian 11 Grudnia 2017r. 19:26
Ahaaaaaa xD
PANI MI GO ZABRAŁA xDDDD
PFFFFY
0
Werkaa 12 Grudnia 2017r. 16:54
Mikołaja? xDDDDDD
Czy cyrkiel?
0
Jullyian 14 Grudnia 2017r. 17:10
MIKOŁAJAAA MI ZABRAŁAA :cccc
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 17:22
:OOO
JAK ONA MOGŁA /O\
0
Jullyian 14 Grudnia 2017r. 17:27
NO NEEE WIEM xD
Ale mam FOCHA na Mikołaja
PFY xD
0
Gofeuek 14 Grudnia 2017r. 17:28
Mikołaj nie istnieje
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 17:29
Ten tak :<
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 17:29
CZEMU? :OOOOOOOO
0
Jullyian 14 Grudnia 2017r. 18:30
BOOOO TAK xD
Booo mnie wyzywa xD
Aleee mam swoich menszuf i ciebie
PORADZE SOBIE XDDDDDD
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 18:31
xDDDDDDDDD
DAMY RADE \O/
MY I NASZE DZIECIIIIII
0
Jullyian 14 Grudnia 2017r. 18:33
ZABORCZE MATKIIIII
xDDDD
TURURUURUURURURUR
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 18:36
WILLA Z BASENEM \OOOOOOO/
0
Jullyian 14 Grudnia 2017r. 18:38
(O tym nie wiedziałaaam xDDD)
PEWNIE ALEXY NAM KUUUUUUPIŁ xDDDD
BO MY TAKIE DOBRE I GRZECZNE JESTEŚMY
\O/
Nawiedzona już ta willa xDDD
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 18:40
xDDDDDDDD
ZAMIESZKAMY Z KENTINEM \O/
No i tym... no ... Kastielem czy jak mu tam xD
0
Jullyian 14 Grudnia 2017r. 18:44
ARMINEM !!!
NORMALNIE TERA SIE NA CB DRE JAK KATSUŚ
DEKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU xDDDD
0
Werkaa 14 Grudnia 2017r. 18:57
Armin?
A to juz nie Kastiel? ;------;
0
Jullyian 18 Grudnia 2017r. 16:59
BOŻEEEE
JA LECE NA 3 xD
ARMIN, KASTIEL I LYSIOOO
ALE ARMIN NAAAJ XD
0
Werkaa 18 Grudnia 2017r. 17:59
xDDDDDDD
0
Jullyian 6 Grudnia 2017r. 16:50
JUŻ JESTEM KENTINEM XDDDD
BIER MNIE BEJBE
0
Werkaa 6 Grudnia 2017r. 17:24
xDDDDD
Lepszego avka wez i pogadamy xDDD
Kentin naj i kropka.
Jego trza szanoooować
0
Jullyian 6 Grudnia 2017r. 18:34
NO KYY
( ͡° ͜ʖ ͡°)
TAKIEGO SEXI DAAAM XD
0
Werkaa 6 Grudnia 2017r. 18:36
No lepszych nie masz?
Ten bez koszulki co dałam niezły xD
0
Jullyian 6 Grudnia 2017r. 19:17
NIEEEEE
:ooooo
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 7:44
Ło ty xDDDDD
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 15:25
A no ja xD
TY NO JA JESTEM W SZOKU !
DOWIEDZIAŁAM SIE INFORMACJIII KTÓRA ZMIENIŁA MOJE ŻYCIE :c
I TWE PEWNIE TEŻ ZMIENI XD
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 17:44
NO JAKIEJ? :OOOOOO
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 17:46
WIEM W KIM SIE ZAKOCHAŁ MIKOŁAJ !
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 17:55
:OOO
W kim?
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 17:59
W Julce takiej NIE FAJNEJ ;_____;
A dzisiaj mi cyrklem ( ͡° ͜ʖ ͡°) HEHEHHEE CYRKIEL ekhem cyrklem na długopisie namalował 3 góry xD 2 troche mniejsze
JU NOŁ ŁODAJ MIN ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 18:08
Uuu xDDDDD
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 18:18
Ale Mikołaj NIE BĘDZIE z Julką bo ona go nienawidzi xDD
I DOBRZE
Tfuj wonsz nadal jest tfuj( ͡° ͜ʖ ͡°)
JA CI ZARAZ DAM UUUUUUUUU XD
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 18:22
xDDDDDDD
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 18:24
JESTEM ZAZDROSNA XDDDD
OBRAŻAM SIE NA NIEGO. XD
NWM ZA CO ALE PFY
Ale i tak kupimy mu na uro RUSZOFE KAJDANKI ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I ruszofy CYRKIEL z futerkiem wiesz do czego
MRY MRY
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 18:26
Ja widziałam takie kajdanki ostatnio w sklepie \o/
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 18:30
KUP MI TE KAJDANKI XD
( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 18:37
I tobie i mi xD
( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Jullyian 7 Grudnia 2017r. 18:58
A NOO TAAAAAK
DLA TWEGO UKOCHANEGO( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Werkaa 8 Grudnia 2017r. 8:02
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nieeeeee
DLA MOJEGO WĘŻA!
BĘDĘ SIĘ Z NIM BAWIĆ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Jullyian 8 Grudnia 2017r. 16:03
CHODZIŁO MI O KOGOŚ INNEGO XD
0
Jullyian 8 Grudnia 2017r. 17:03
BOŻE
NIE WIERZE W SIEBIE.
XDDDDD
0
Werkaa 8 Grudnia 2017r. 17:58
ALE JA WIEM O KOGO CHODZIŁO XDDDD
0
Jullyian 8 Grudnia 2017r. 18:06
HHEHHEEJHEJEJE
Wgl ja tera już nie wiem ;_;
Bo niby Maciek sie we mnie zakochał
A tera coś Filip odwalaa xD
A Maciuś miał dziewczyne NA TYDZIEŃ xDDDDDD
BOO DESKA XDDDDDDDD
0
Werkaa 8 Grudnia 2017r. 18:13
xDDDDDDDDDDDD
Możesz ich w poniedziałek wszystkich pozdrowić xDDD
0
Jullyian 8 Grudnia 2017r. 18:21
KYYYYY XD
Taaaa dziś do mnie Filip "Jak zrobisz mi loda to pogodzimy sie" a ja takie WTF ?! xDDDDD
0
Werkaa 8 Grudnia 2017r. 18:22
xDDDDDDDDD
No spoko xD
0
Jullyian 8 Grudnia 2017r. 19:26
A TOBIE TES MOGE KUPIĆ CYRKIEL ?
xDDDD
0
Werkaa 9 Grudnia 2017r. 10:32
ZAWSZE O NIM MARZYŁAM OMGGGGGGGGGGG xD
JASNE, ŻE TAKKKKKKKKKKK ♡♡♡
0
Jullyian 9 Grudnia 2017r. 11:42
Taki LUSOFY XD
Ja wiem jak ty kochasz cyrkle xD
I jak ty kochasz pianki xDD
0
Werkaa 9 Grudnia 2017r. 14:16
PIANKI NAJ \O/
Najlepsze te duże z KIK'u xDDD
0
Azagi 4 Grudnia 2017r. 21:21
//Śmieje się
Zmiany na profilu, a twój opis zawsze ten sam.
0
Werkaa 4 Grudnia 2017r. 22:15
A widzisz... jest kotek?
Jest kotek!
I on starczy xD
0
Azagi 4 Grudnia 2017r. 22:25
Kotek zmienia perspektywy xD
0
Werkaa 5 Grudnia 2017r. 17:04
Dodaje niezapomnianego uroku xDDD
0
Azagi 6 Grudnia 2017r. 16:50
Ładnie chłopcy to już tak czy siak 99% uroku xD
0
Werkaa 6 Grudnia 2017r. 17:23
No ba! xDDD
Jest na co popatrzeć xDDD
0
Azagi 7 Grudnia 2017r. 16:53
xDD
Do tego ładni chłopcy mogą uszczęśliwić cię w niedobry dzień xD
(I nie ważne, że kotek też xd)
0
Werkaa 7 Grudnia 2017r. 18:47
xDDD
W galerii w telefoniku mam więcej cudownych okazów xDD
0
Jullyian 4 Grudnia 2017r. 18:52
RATUJ MNIE
RYCZE >.<
0
Werkaa 4 Grudnia 2017r. 19:07
Co ci? O.o
//tula
0
Jullyian 4 Grudnia 2017r. 19:12
Eeeee
Bo mój skarbek xDD aka KOCHANY i idealny, wspaniały, piękny, NAJLEPSZY ktoś na świecie..
Płakał
I ja widziałam jak on płakał..
I JA RYCZE
Zabij mnie normalnie ;_;
0
Werkaa 4 Grudnia 2017r. 20:27
O nie, nie, nie > <
Ostatnio deprecha ze mnie wyleciała.
Oby na jak najdłużej.
Nie będziemy się zabijać.
Nu nu.
0
Jullyian 4 Grudnia 2017r. 21:08
NO ALE !
MÓJ JIMIN KOCHANY I AWWWW I KOCHU GO I ON JEST MOIIIIM ŚWIATEM NORMALNIE XD
A ON PŁAKAŁ
0
Werkaa 4 Grudnia 2017r. 22:16
Wypłacze się i znów będzie okej ^^
Spokooojnie Wiki, żyj dla niego.
0
Jullyian 4 Grudnia 2017r. 22:25
*Nathaniel FACEPALM*
ALE ZIOM
ON NAWET NIE WIE ŻE JA ISTNIEJE XD
I TO JEST SMUTNE.
A JA TO BYM MOGŁA ZA NIEGO ŻYCIE ODDAĆ ^^
0
Werkaa 5 Grudnia 2017r. 8:03
//facepalm
//*plask*
0
Jullyian 5 Grudnia 2017r. 17:16
CZY TY MNIE PLASKASZ ?
:oooo
A niee xD
Chyba xDDDD
NO WIDZISZ JAKA ZE MNIE ODDANA A(KROPKA) R(KROPKA) M(KROPKA) Y(KROPKA).
NIE PYTAJ XDDDD
0
Werkaa 5 Grudnia 2017r. 18:18
Nie.
Siebie xDDDD
JEST 38 ODCIIIINEKKKKKKKKKKKKKK SF \O/
0
Jullyian 5 Grudnia 2017r. 20:10
OMG
NIE WIEDZIAŁAM XD
Nie mam ostatnio czasu na sf ;_;
ALE MAM NA K-POP ^^ XD
A o czym jest ? xD
WGL
STĘSKNIŁAM SIE ZA LYSIEM
TAK DAWNO GO NIE PODRYWAŁAM XD
0
Werkaa 6 Grudnia 2017r. 14:55
38 jest o KENTIIIIIIINIEEE ♡♡♡♡♡♡♡
LOF LOF LOF xD
0
Jullyian 6 Grudnia 2017r. 16:38
O NIEEEEEE
WOLE TEN GDZIE LYSIO BYŁ W SZPITALU [*]
0
Werkaa 6 Grudnia 2017r. 17:56
Jak dla mnie każdy z Kenem naaaaaaaj <3
0
Megumii 3 Grudnia 2017r. 19:15
//siedzi w kuchni
//spisuje wszystkie informacje do notatnika
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 20:59
//podchodzi i pacza co robi Meg
Etto... pomóc?
//uśmiecha się delikatnie
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:27
OMGGGGGGG !
BĘDZIE ŚLUB !!!
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWY
//tuli
//piszczy
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:34
Przestań
//chowa się w kocyku cała czerwona
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:37
NIE >.<
AWWWWU
Mówiłam że bede jak Roza xD
MOJA MAŁA (XDDD) WERONISIAAA
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWY
A JAAAAAK ON MA NA IMIE ?
//uśmiecha sie
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:38
O NIE!
TEGO ODE MNIE NIE WYCIĄGNIESZ!
//zakrywa się kocem cała
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:40
ALE JA CI ZAWSZE MÓWIŁAM !
PFFFFFF
FOCH XD
(typowa Roza)
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:41
Może się niedługo dowiesz...
//nadal siedzi zarumieniona pod kocem
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:44
NOOOO
PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE , PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE, PROSZE
No TYLKO imie
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:46
No Wiki... no nie karz mi tego robić xD
//siedzi skulona
KIIIINGA!
Help xD
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:48
TEGO ROBIĆ( ͡° ͜ʖ ͡°)
DOBRA NIE WAŻNEEEE XDDDDD
OJ NIE, NIE, NIE
JA CI MÓWIŁAM !
PFY
JESTEM TWOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ
//zabiera jej kocyk
NIE MOŻESZ TAK SIEDZIEĆ
DZIAŁAJ !
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:50
Ale ja ci mówiłam na jakiej zasadzie to działa!
Wikiiii...
Może to jednak nie to...
Nieeee wiem...
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:53
Tania wymówka !
PFFFFF
Gadaj
JUŻ
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:54
Może jutro.
Może wieczorem.
Może w poniedziałek.
Potem...
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:55
Chcesz bym umarła ? xD
PFFFF
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:56
Umarła od czego? xD
Po prostu oboje się boimy ok?
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 15:00
NO ALE
IMIE !
EHH
OD NERFFUF XD
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 15:01
Może jego nazwę stąd jeszcze co? xDDDDDD
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 15:02
UUUUUU
//piszczy
TAAAAK !
TO NA PV
XDDD
ALE MUSISZ PFFFF
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 15:03
Huh... nadal cię kocham... pomimo tej presji co ją na mnie wywierasz xDD ♡
0
Quote Shadow 3 Grudnia 2017r. 15:25
//Siedzi a oczy mu się kręcą od tej dziwnej rozmowy Xd
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 16:54
Quote!
//pstryka w nos
Uuuugh.
Zapomnij o tym xDD
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 21:20
Nie zapominaaaaj xD
Będzie ślub
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 22:03
NIE!
On niech lepiej zapomni xD
Bo mi to będzie w psychologicznych poradach wypominał.
Chyba, że ma pierogi z jagodami.
To co innego xD
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 21:19
TEŻ CIE KOCHAM <3
Ciiiii
Jestem twoją żoną
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 22:03
♡♡♡♡♡♡♡
0
Arbuzaq 1 Grudnia 2017r. 18:34
//wchodzi oknem
//wita się
//głaszcze kota
//zostawia ciastka
//zabieraz kota
//znika
0
Werkaa 1 Grudnia 2017r. 18:56
//odbiera kotka nim zniknie gość
Nie wolno zabierać > <
Bo mnie znów okrzyczą, że jest tu zbyt depresyjnie.
//kładzie kotka na łóżku
0
Jullyian 1 Grudnia 2017r. 16:29
Wieeeesz
WYMYŚLIŁAM IDEALNY SHIP !
Mikołaj + Maciek ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Werkaa 1 Grudnia 2017r. 18:10
Uuuu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szalejesz bejb xD
0
Jullyian 1 Grudnia 2017r. 20:36
Aaa on wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I WGL JAK PACZAŁAM TO MACIEK I MIKOŁAJ SE TAK STALI ŻE TO WYGLĄDAŁO NA POCAŁUNEK
Hehehehheh
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 9:43
Tryb yaoistki aktywowany xDD
ZDJĘCIA!
TRZA BYŁO FOTKI ROBIĆ DLA POTOMNOŚCI!
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 14:38
YAAAAAOI *^*
No ja shipujeee tyle osób \O/
Np. Cb xDD
Hehe
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 14:40
No ciekawe z kim xDDDDD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak nie Kinga, to ty xDDDD
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 15:16
Hehe
Z kimś xD
NO WIDZISZ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I wgl umieram
Krasz mi odpisał xDDDD
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 15:17
No, ale z kim ;---;
Jaki krasz? :O
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 15:28
Nie powiem z kim <3
KRAAASZ MÓJ MOJE ŻYCIE xD
Wgl on jest cospleyyyyerem *^*
I mój 2 krasz jest jego bratem xDDDD
0
Gofeuek 2 Grudnia 2017r. 15:29
To tacy ludzie istnieją?
o.e
Zazdroo..
U mnie nikogo takiego nie ma.
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 15:30
xDDDDD
NO wez mi pooowiedz xD
I jaki krasz?
Ten od leviego, ta laska czy co? xDDD
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 15:38
Ten od Leviego i Aloisaaa ALOESA KUFFA XDD
Bo Julka mi powiedziała że to dziewczyna ;_;
A TO CHŁOPAK JEDNAK XDDDD
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 15:39
xDDDDDDD
TO GO BIEEEERZ xD
A teraz z kim jestem statkowana? xD
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 15:53
JA JUŻ GO BIERE ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I JEGO BRAT JEST MOIIIIM 2 KRASZEM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ze mnom XDD
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 16:27
Och, ach xDDDD
Dużo kraszów masz xDDDD
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 17:01
NOOOOO XD
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 17:04
xDDDDDDDD
Tyle mesznszów... no no xDD
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 17:29
Ty mój monsz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
//tuli
I Jimin i Budo i Laito i Nagisa i Rin i hakajbzJaajakkhbbzva xD
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 18:15
//tula
Aj noł xDDDD
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 18:23
Aleee
TY BYŁAŚ MOJOM ŻONOM :o
0
Werkaa 2 Grudnia 2017r. 20:39
No właśnie! :O
//tula żonę
0
Jullyian 2 Grudnia 2017r. 20:44
GIRLSSS LIKE GIRLSSS XDDDD
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 9:34
Uuuu *lenny*
No ja cb zawsze bejb xD
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 10:06
UUUU( ͡° ͜ʖ ͡°)
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
xDD
0
Werkaa 3 Grudnia 2017r. 14:07
xDDDDDD
Jaki gej? :<
Bi! xD
0
Jullyian 3 Grudnia 2017r. 14:09
ZOSTANIEMY GEJAMI I BĘDZIEMY SIE GWAŁCIĆ
( ͡° ͜ʖ ͡°)
xDDDDD
0
Yourii 3 Grudnia 2017r. 14:22
yaoi *.* awwww..
0
Quote Shadow 27 Listopada 2017r. 15:44
//Siada z ponurym uśmiechem
0
Werkaa 27 Listopada 2017r. 18:11
Może ty też teraz chcesz sie pożegnać co?
//wzdycha
Nevermind...
//siada po drugiej stronie drzewa
//szkicuje i nuci coraz ciszej
There's nothing really left to say
And I don't need you to explain
We don't need those lies
So tired of living in the past
So if we're gonna make it last
We should leave it all behind
I'd rather you lie than throw it all away

How deep do you want to go
Don't you know that some things are better left alone
How deep do you want to go
Don't you know that some things are better left alone
They're better left alone
0
Quote Shadow 27 Listopada 2017r. 22:23
//Przechodzi obok i mówi szeptem z lekkim uśmiechem
Nie mam zamiaru
//Zostawia ją samą i wraca do siebie
//Kładzie się wygodnie w kącie i pogrąża się w samotności
0
Werkaa 28 Listopada 2017r. 7:42
//wywraca oczami i mówi bez jakichkolwiek emocji
Pozory...
//wzdycha
//uśmiecha się lekko
//szkicuje i nuci dalej
0
Quote Shadow 28 Listopada 2017r. 12:33
//Paca ją w łeb obrażony
//Zastanawia sie czemu nie czyta sms....
0
Werkaa 28 Listopada 2017r. 18:19
Za co obrazony?
Przeciez czytam sms.
Nawet odpisuję...
Mówiłam ci.
Zero pozytku ze mnie.
Opisuje za pózno... huh...
0
Quote Shadow 28 Listopada 2017r. 18:54
//Patrzy zdziwiony i wręcza notkę
"hę? jak to odpisujesz ? 0_0"
//Obrażony bo już go oskarża że zniknie niewiadomo gdzie :X"
0
Werkaa 28 Listopada 2017r. 19:00
No... odpisuję normalnie.
Fb? Udowodnić?
//tula mocno
Jutro po południu?
0
KilluaYuki 26 Listopada 2017r. 16:53
"Za oknem noc nastała
Niebo gwiazdami zalała
Cisza zapadła...
Jedna z gwiazd spadła
..."
//uśmiecha się
0
Werkaa 26 Listopada 2017r. 17:31
//rzuca się na Yuki i tula
Hejka ^^
0
Azagi 22 Listopada 2017r. 21:43
Witam
//Siada obok drzewa
//Pogwizduje
//Idzie w stronę domu, bo na dworze jest zimno
//Puka do drzwi
0
Werkaa 23 Listopada 2017r. 7:33
//otrwiera drzwi
Aza!
//tula
Wchodź.
0
Azagi 25 Listopada 2017r. 21:20
//Tula
Yo!
//Wchodzi
//Patrzy sobie na galeryjkę ładnych chłopców
Aww~
0
Werkaa 26 Listopada 2017r. 12:10
Ma się ten gust co? xDDDD
0
Quote Shadow 22 Listopada 2017r. 17:59
//Przychodzi do swojego homosia
//Etto *Emosia xd
//Siada jak zwykle w ogrodzie
0
Werkaa 22 Listopada 2017r. 18:06
//Pfy xD Ja ci dam homosia!
//Twojego? O.o xDDD
Mówiłam ci?
Nie?
ZOSTANĘ GOTH LOLITKĄ \o/
//dosiada się obok
0
Quote Shadow 22 Listopada 2017r. 19:04
//Czocha homosia
0
Werkaa 22 Listopada 2017r. 19:13
Homosia? D:
No proooszę ;d
0
Quote Shadow 22 Listopada 2017r. 19:16
//Czochra werunie
//Uśmiecha się, bo jutro nareszcie ma jeden dzień wolnego od wszystkiego
0
Werkaa 22 Listopada 2017r. 19:17
Pozałatwiałeś wszystko ze szkoła już?
//poprawia włosy
0
Quote Shadow 22 Listopada 2017r. 21:39
//Drapie się po głowie
//Kiwa głową że chyba tak
0
Werkaa 23 Listopada 2017r. 7:32
To dobrze.
//uśmiecha się
//czochra za zepsucie fryzury
0
Jullyian 20 Listopada 2017r. 20:48
A jaaa
Chce sie pożegnać..
0
Werkaa 20 Listopada 2017r. 20:51
//rzuca się na nią i tula ze łzami w oczach
//mówi załamanym głosem
Wiki...?
0
Jullyian 20 Listopada 2017r. 20:53
No ja..
//tuli
0
Werkaa 20 Listopada 2017r. 20:55
//tuli dalej
Dlaczego teraz... jak najbardziej kogoś potrzebuję...?
//zaczyna płakać
0
Jullyian 20 Listopada 2017r. 21:00
Przepraszam..
Wszystko mnie przerasta..
Ehh
Nie płacz..
Nie warto..
Dasz rade...
Ja byłam sama ten cały czas..
Dałam rady i ty też dasz rady...
//tuli mocno
Musisz dać rady
Ja..
Mi już krzywdzenie siebie nie wystarcza..
Po tym jak ktoś najważniejszy na świecie cierpiał na moich oczach a ja nic nie zrobiłam..
Nie chce żyć...
Będe jak Lil Peep hah
Też umre
Przepraszam..
Kochu cie
0
Werkaa 20 Listopada 2017r. 21:14
//płacze, ale stara się to ukryć
Ja cb też...
Wiki...
Proszę...
Dlaczego?
Ja...
Jak ty to ja też.
0
Jullyian 20 Listopada 2017r. 21:16
Nie nie możesz
0
Werkaa 20 Listopada 2017r. 21:36
Ups...

Strona 1 z 9
1
234567   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2018
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.